O clipa...

O clipa a trecut de cand nu am zambit. Si tot atat de cand nu am plans pentru ca trebuie sa plangi pentru a fi vesel. O clipa a ramas pana cand te voi avea. Pe tine.  Da... Nu sti despre ce vorbesc?
Clipa a trecut si esti deja al meu. Tot nu intelegi? Te-ai oprit?



Haide continua!!!
Esti al meu. Tot nu ai inteles? Nu te poti opri pentru ca esti curios sa afli ce vrea sa insemne totul, dar poti continua si vei afla.
O clipa a ramas pana la viitor, dar aceasta clipa nu mai vine. Fac un pas il face si ea. Stau pe loc va sta si ea.
O clipa de adrenalina mai simt si apoi din nou calm.
O clipa de-asteptare si apoi voi avea certitudinea pe care am asteptat-o.
O clipa de visare imi este ingaduit si apoi lumea o va spulbera.
O clipa de miscare si apoi ma voi odihnii din nou.
O clipa de tine mai am si apoi iti voi da drumul.
Mai e putin. Promit. Aproape ai scapat.
Gata poti pleca. Esti liber.
A inca ceva daca tot nu ai inteles, intreba-ma.
Acum chiar poti pleca.

Asculta mai multe audio Film

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Insomnie de vara