Nu exista

 Nu mai cred in tine. Am crezut prea mult timp. M-ai secat.  M-ai distrus.  De ce sa mai cred?  Ce-mi esti tu mie?  Pot trai si fara tine. Voi gasi fericirea in altceva.  Am  auzit atatea despre tine.  Am incercat atat de mult sa am rabdare. Ai spus ca vei veni, si eu am asteptat.  Am asteptat o viata.  Dar nu mai astept. Tu nu existi. Esti doar un basm.  Esti doar o legenda. Ai fost creat pentru a ma face sa visez.  Si ce?  Nu vreau sa mai visez.  Nu vreau sa te mai ascult. Toti vorbesc de tine.  Toti spun ca este incredibil. Spun ca tu esti singurul lucru care face viata sa merite traita. Deci daca  tu nu existi atunci nu merita sa traiesti?  Ba da. Tu nu esti nimic.  Tu nu existi si nici nu ai existat.  Nu vreau sa te mai cred.

Mi-ai secat visele.  Mi-ai distrus  viitorul caci nu ai venit desi te-am asteptat.


Nu te mai vreau ,
o vis al disperari ,
dispari si i-a cu tine
tot ce-ai sadit in mine.

Dispari din mintea mea ,
O dulce mireasma a iubirii.
Ai fost un basm, doar o legenda
Dispari si ia cu tine
Toata povestea din mine.


Am visat ca existi.  Am crezut ca exista fericire in tine.  Am visat sa te am o viata intreaga si sa nu iti dau drumul , dar si de-ai fi adevarat, esti ca un trandafir, un trandafir ce infloreste  si apoi se ofileste. Nu poti sa ii prelungesti viata, nu poti sa il pastrezi mai mult decat a trait. Si cat dureza inflorirea, si cat dureaza floarea si cat dureaza ofilirea?  Merita sa te am?  Sa ma chinui sa te cresc, sa te curat de spini, sa te intretin, iar apoi sa traiesti cu mine-o zi. Si totusi tu vei muri. Te vei usca si-n urma ta vor aparea alte flori cu parfum placut ce-mi vor obosi viata si-mi vor usca fata. Imi vor lua tineretea si  la sfarsit cine voi mai fi?  Voi fi un trandafir ajuns la sfarsit, uscat si neingrijit.


Te voi taia sa nu mai poti inflori. Te voi taia si te voi pastra ca amintire. Sa nu ma chinui, sa nu ma minti, sa nu ma faci sa sufar, sa nu visez, sa nu existi.


Dar de ce imi fac inca sperante?  Tu nu existi.  Iubire.  Iubirea de care vorbeste toata lumea.  Iubirea cea din basme.  Nu mai cred. Tu nu existi. 

Comentarii

  1. vreau sa incep prin a te felicita pt melodia aleasa:X intr-adevar, atinge inima.Si dat fiind ca am citit articolul ascultand melodia,simteam cum fiecare petala de trandafir crescuta in mine,si innegrita de vremuri intunecate,cadea,simtindu-se pronuntata de tine. Este frumos articolul:X nu m-am intrebat niciodata daca merita sa visez...doar am regretat ca am visat.
    Multumesc pt aceasta postare:X mi-a curatat un colt de inima:*

    Si sa nu uit...felicitarile mele! de data asta nu ai gresit nimic(in scris).Nu e nimic de corectat ci doar de simtit..de trait:X bravo scumpo:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult! Incerc sa am mare grija atunci cand scriu si nu prea imi iasa. Ma bucur ca ti-a placut.
    Si imi cer scuze oficial pentru toate greselile din postarile anterioare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu-i nimic scumpa:* ce am spus nu a fost un repros>:D< ci doar o sesizare mica care impiedicau articolele sa fie stralucite si ca ''aspect'' pt ca la nivel de sentimente am doar aprecieri:) se pare ca orice te inspira:) foarte fain.bv

    RăspundețiȘtergere
  4. e blog cu si despre iubire, sentimente ... interesant ... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Mai mult va urma in partea a doua;)!! Din lipsa de timp pentru ca sunt in sesiune nu am apucat sa citesc ce ai mai scris...imi place ultima ta postare..foarte interesant:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Bun, scuze pentru asprime, dar presupun ca parerile nu-s interzise. Ceea ce ai scris tu este haotic, dezordonat, fara relevanta. Te pierzi in idei, te repeti, faci propozitii scurte si dezechilibrate. Imi pare rau, dar nu e cea mai reusita opera de-a ta. Pur si simplu se simte ca ai scris-o pe neraflate. Creatia ta are o structura amorfa, nu i-ai dat o forma prea reusita, nu ai sculptat-o corespunzator. Fii mai temperata, stai si mai gandeste-te o data la ce ai scris, si daca poti, da-i o cursivitate. Ce ai scris tu e intrerupt de multitudinea de puncte folosite si are un aspect kitsch. Imi pare rau daca am fost cruda. Sper ca in curand sa mai vad creatii de ale tale, care sa se contureze din ce in ce mai frumos. Acestea fiind spuse, spor la scris in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow.. Nu ma asteptam. De fapt am facut totul destul de exact si calculat. Adica asa am vrut sa iasa in mare parte. Totul face parte din tot. Repetitia este pentru accentuarea anumitor aspecte, cate despre puncte, ei bine face din nou parte din tot. Nu am facut nimic la voia intamplari vreau sa zic. E haotic pentru ca asa am vrut sa fie.


    Am inteles punctul tau de vedere despre strucuta, banuiesc ca traiesti foarte organizat si sistematic("ca la carte"), dar nu prea ma intereseaza structura, chiar daca aici am folosit-o destul de bine daca ai gasit haosul exact cum trebuia. Totusi ma intereseaza mai mult parerea despre continut. Structura este ceva de care ma pot lipsi. Structura este ceva pentru cei care o pot intelege, nu are nicio valoare daca acele persoane nu exista, totusi continutul si mesajul sunt pentru toata lumea si pe mine asta ma intereseaza.

    Multumesc oricum pentru sfaturi dar chiar nu ai inteles prea bine. Oricum o critica constructiva este mai buna decat nimic. Ceea ce ai facut tu este sa critici un mesaj pe care am vrut sa il transmit, ca si cum ai zice ca poezia nu e buna pentru ca spune "aia".

    RăspundețiȘtergere
  8. Scuza-ma ca te contrazic, din nou. Repetitia o accentua ea anumite aspecte, dar uneori e deranjant. Si de fapt nu ai inteles punctul meu de vedere despre structura, pentru ca inca nu-ti dai seama ca de fapt structura e totul. Continutul e secundar. De exemplu, un poem bun poate contura excelent aspecte banale, gen zborul porumbeilor prin structura sa. Sper sa intelegi ce vreau sa zic acum. Si-n plus, de ce sa nu scrii cu o structura diferita? De ce scrii...pentru ceilalti, cum reiese din ce zici? Din partea mea, un strop de eleganta nu strica, si sunt sigura ca toti cititorii tai, daca sunt de calitate, vor remarca diferenta si o vor aprecia.
    Si iar te-nseli. N-am zis ca mesajul creatiei tale e gresit sau ca e "naspa" pentru ca nu-mi place mie. Nu. Am zis ca e neclar, pentru ca nu are o structura prea buna.
    Sper ca acum sa intelegi mai bine ce-am vrut sa zic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai nu ai zis nimic de mesaj, de continut. Ai vorbit doar de structura.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.Parerea ta chiar conteaza!

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Capitolul 9. Complicatii I