Un simplu calator...


Asculta mai multe audio Muzica
O alta zi plictisitoare. Un alt om se holbeaza.  Ce e cu oamenii astia? Nu au ce face decat sa se holbeze. Bine stiu ca au la ce, doar eu sunt o ciudata dar numai in interior.  Si cum ar fi altfel?  Adica de ce sa fiu obisnuita?
 Trebuie sa vorbesc la scoala despre facultatea pe care vreau sa o urmez!  Super de parca nu evit cat mai mult posibil acest subiect. Acum va trebui sa vorbesc.  Ce sa le spun?  Lasati-ma in pace eu nu m-am hotarat!
Mda. Pentru a nu parea o neinteresata de propriul viito am dat o cautare pe net.  si ghici ce nu am gasit nimic.
O sa vorbesc probabil de pshihologie si disign .
Acestea erau gandurile care imi treceau prin cap luni dimineata incercand sa imi omor timpul petrecut in autobuz.
Nici nu am observat ca doamna de langa mine a coborat si in locul ei s-a asezat un baiat care era foarte framantat de ceva. Ce aveam eu cu el?  Nu il cunosteam dar l-am mai vazut de multe ori in autobuz. Nu i-am dat nici de data asta importanta concentarndu-ma din nou pe discursul meu de a doua zi.

Am coborat din autobuz iar baiatul era in fata mea.  Se intorcea in spate parca sa vada daca mai eram acolo sau nu.  M-am amuzat putin dupa care el a ajuns acasa iar eu mi-am continuat drumul gandindu-ma ce o sa fac a doua zi.

Discursul meu ar fi  fost aproape reusit, daca nu ar fi fost cateva intrebari care m-am pus in dificultate si care m-au facut sa ma inrosesc, ca de obicei, foarte tare.
In autobuz acelasi baiat , care de data asta se uita la mine foarte insistent si vesel. De data asta insa eu eram in fata si il simteam foarte aproape de mine.  Eram foarte nervoasa cand cineva era la o distanta foarte mica in spatele meu si nu voia sa treaca sau sa pastreze distanta. Ma incomoda foarte tare acest lucru.


De atunci l-am mai vazut doar o singura data, si aceea in treacat.
Aceasta intalnire cu un starin a fost foarte ciudata si ma intreb ce imi mai rezerva viitorul.  Ma intreb ce era cu el si de ce a aparut asa in viata mea apoi disparand. M-am gandit de multe ori dar nu am dat de niciun raspuns. Uneori ma  gandesc ca sunt doar paranoica. Ca el nu avea nimic cu mine , ca a fost doar imaginatia mea.  Ca ma plictiseam foarte tare si am inventat povesti.


Dar a reaparut in constinta mea viu si fara nicio schimbare.
E ciudat acest starin nu il cunosc nu stiu nimic despre el.  Dar este o preocupare placuta pentru mintea mea.
S-a asezat iar langa mine si de data asta nu l-am mai ignorat, dar nici nu am spus nimic.  Asteptatm dintr-un moment in altul sa spuna ceva dar a tacut . Autobuzul a oprit si am coborat amandoi.  Din nou fara nicio vorba mergeam unul in spatele celuilalt.  A disparut din nou iar ziua a devenit foarte monotona si fara niciun eveniment.

In aceea seara am inventat un milion de povesti fara sfarsit, si in toate exista o intrebare:
Oare o sa il mai vad vreodata? 

Comentarii

  1. :)E adevarat...oamenii astia nu stiu intreba persoana daca are ceva planuri in prezent..ei zboara catre viitor[de parca ar trai mii de ani]...si incomodeaza cu intrebarile lor ironice:''la ce facultate vrei sa mergi?'',''banuiesc ca dupa aceea faci masterul''...sau '' nu crezi ca ar fi pacat sa-ti distrugi viata renuntand la a mai face o facultate,ceva?'' vai..:)) Chiar stiu cum e...ei se gandesc..trag concluzii[cum ar veni...in locul tau...tu nici nu te-ai gandit la asta,dar nu-i problema:)) au gandit ei si pt tine:| -e foarte enervant].
    ''Discursul meu ar fi fost aproape reusit, daca nu ar fi fost cateva intrebari care m-am pus in dificultate si care m-au facut sa ma inrosesc, ca de obicei, foarte tare.'' - stai linistita,nu esti singura.Si mie mi se intampla frecvent:))..colegii au ajuns sa ma porecleasca rac(din cauza roselii) cand defapt sunt scorpion:))>:D<
    Mi-a placut felul in care ai exprimat sentimentele create de acel baiat:)Si mie mi s-a intamplat...si mai ales daca si zambeste...normal ca abea astepti sa-l revezi.E un fapt chiar interesant...in general in timpul saptamanii[avand in vedere ca calatoresc mult cu autobuzul] asa mi se imbunatateste ziua:) E chiar frumos:*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.Parerea ta chiar conteaza!

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Insomnie de vara