De ziua ta

In fiecare zi
E ziua lui,
E ziua mea,
E ziua oricui.
Si soarele la fel rasare,
Si tot la fel cu raze vii
Mangaie-ncet pomii in floare
La fel in fiecare zi.


In fiecare zi
E ziua lui,
E ziua mea,
E ziua oricui
Azi insa este ziua ta.
Azi florile-si deschis mai dulce
Petalele fermecatoare,
Iar soarele parca mai vesel,
Azi straluceste peste zare.
Totul in jur ,astazi imi pare,
Doar veselie, doar iubire.
Intreaga lume e cuprinsa
De-un clocot viu de fericire.


De ce?
Fiindaca in fiecare zi
E ziua mea,
E ziua lui,
E ziua orisicui.
Azi insa e doar ziua ta.


O lacrima

 A cazut o lacrima dar cui ii pasa?
Caci fara ea viata ar fi mult mai frumoasa.
Dar oameni suntem si cateodat
Fara sa vrem ochii nostrii au lacrimat.

A cazut o lacrima dar nu-i tarziu
Viata e frumoasa si poate nu stiu
Ca floarea ce are roua pe ea
E sublima precum lacrima mea.

Si uneori , atunci cand ma doare
In lacrimi gasesc un punct de salvare
Si plang iar dupa ce-am terminat
Mi se parea ca dureros s-a spulberat.

A cazut o lacrima, dar cui ii pasa
Caci fara ea viata ar fi mult mai frumoasa
Dar oameni suntem si cateodat
Fara sa vrem ochii nostri au lacrimat.

Comentarii

  1. Hey...>:D<>:D<....foarte misto poeziile..tu le-ai scris sau sunt luate de altundeva? Imi plac;;), mai ales a doua.

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, eu le-am scris dar in mai multe randuri pentru ca nu sunt prea multumita de ele;)).

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.Parerea ta chiar conteaza!

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Capitolul 9. Complicatii I