Asteptarea

     Ninge. E atat de frumos. Un fulg iti cade pe nas si dispare. Incepem sa radem si ma lovesti cu zapada. Alerg, alerg si cad chiar in fata ta . Zambesti si ma ridici ca sa putem continua urmarirea dar cum eu sunt foarte impiedicata am cazut chiar peste picioarele tale, iar tu ai inceput sa te rostogolesti.

     Ninsoarea s-a oprit iar eu sunt inghetata. Vreau sa fiu la caldura.          Am ajuns la cabana dupa inca cateva cazaturi. Era cald si placut . Focul sfaraia in semineu si m-am asezat cat mai aproape de el. Am stat acolo  multa vreme fara sa imi dau seama ca ma durea. Ceva din mine s-a indepartat simteam cum se  dispare incet.



Ai disparut . Am inceput sa caut. Caut peste tot, unde ai plecat? M-am speriat. Am deschis usa sa plec in cautarea ta dar frigul era prea puternic si nu am reusit sa mai fac nici un pas. Simteam cum devin o stana de piatra in fata usii fara sa pot ajunge la tine.





Trebuia sa inchid usa dar nu voiam. Imi doream sa te caut, tu m-ai fi incalzit, dar nici asta nu mai puteam. Parca nici ochii nu mi se mai miscau. Priveam in gol.  Nu mai voiam sa fac nicio miscare,trebuia sa stau acolo pana apari.



Au trecut 4 ore de cand  nu am mai facut vreo miscare. Priveam afara asteptand un semn de la tine. Nicio urma pe zapada, niciun sunet, niciun  fulg nu  mai cade. Luna a rasarit , stelele slipesc si a inceput sa ninga dar tu tot nu ai venit.  Focul din semineu e aproape stins. 

Am devenit putin lucida si stiam ca trebuie sa ma misc, dar nu afara.  Cu toata vointa pe care o aveam tot nu ma puteam misca, muschii mei erau amortiti. Durerea era singurul mod prin care ma puteam misca. Mi-am strans mainile incet incet in pumni astfel incat unghiile sa imi intre in palma dar, la inceput nu am reusit sa strang destul de tare, pana cand am inceput sa simt din nou . Simteam durerea. Era bine sa simti din nou. 

Simturile imi reveneau putin cate putin si m-am indreptat spre semineu pentru a reaprinde focul.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Capitolul 9. Complicatii I