Contrazice-ma daca poti!!!



Perfectiunea.
Probleme.
Toti cautam perfectiunea. Sau asa credem.  Poate unii cred ca nu o cauta, sau nu vor sa accepte.  Nu vreau sa dezvolt problema pe aceasta parte deci fiecare cu ce vrea sa caute.

Din nou ajung la perfectiune.
Dumnezeu e perfect.  El l-a creat pe om.  Concluzie?
Tot ce a creat Dumnezeu e perfect. Rezulta omul e perfect.

Acum , daca omul e perfect si cauta perfectiunea de ce nu a gasit-o pana acum?  O are.  Omul vede perfectiunea peste tot si, la fel ca si lumina care se vede doar in intuneric , perfectiunea nu se vede decat in imperfectiune.  Tot ce ne inconjoara e perfect, deci nu se vede decat imperfectiune. Pe un perete alb nu vezi decat petele negre, la fel in perfectiune nu vezi decat inperfectiunea.   De ce sunt astfel puse conceptele nu  pot raspunde.  Dar daca nu v-am convins mai am argumente.

Argumentele de mai sus au fost puse pe baza credintei sau doctrinei crestine in baza careia Dumnezeu a creat lumea.  Pentru cei care cred ca totul e un basm am si argumente stiintifice.

Sa ne rezumam doar la organismul uman.
Toate organele sunt de o complexitate incredibila.  Numai creerul este atat de complex incat nici el nu se intelege pe sine.  Toate functiile vitale sunt aranjate si ordonate in asa fel incat fiecare face ceva vital si de neconceput daca ar fi altfel.  Cum ar fi sa avem  umerii jos si mainile de la mijloc. Sau inima in loc de creier si invers.

Cand se intampla ca o persoana sa se nasca cu malformatii, acel om este perfect?  Nu el este imperfect. Si in comparatie cu el  noi suntem cei perfecti.  Unele malformatii provoaca moartea, este asta perfectiunea?

Pe de alta parte se spune ca cercul este perfect.  Omul a creat cercul?  L-a vazut la Luna, l-a vazut la Soare si l-a copiat "fara greseala", perfect.  Ce are acel cerc perfect. Totul regulat si identic cu un milion de alte cercuri?  Aceasta este perfectiunea?  Identitatea?  Posibilitatea de a o copia de un miliard de ori?

Oare perfectiunea nu consta in complexitate?   Lumea este complexa. De ce Dumnezue ar vrea sa creeze o lume imperfecta? Pe de alta parte de  ce lumea  s-ar construi singura cu defecte?  Spune-mi macar un defect la lume.  Eu nu il gasesc.  Omul cautand "perfectiunea" a creat imperfectiunea care ne distruge, care nu a existat.

Toate conceptele sunt gresite, iar eu nu le pot schimba.  Am nevoie de ajutor.

Daca nu ati inteles ideea mea si aveti nevoie de lamuriri va rog sa lasati comentarii.
Am dezbatut problema pe toate partile posibile cred.

Comentarii

  1. Biblia descrie o creatie nu o evolutie , iar noi nu avem dreptul sa adaugam la ea. Deci nu avem voie sa spunem ca defapt creatia din Biblia este o evolutie.
    Prin faptul ca se spune ca cercul este perfect aceasta nu inseamna neaparat ca chiar este perfect. Poate ca ni se pare noua perfect.
    P.S daca vrei sa tinem dezbateri teoloice anunta-ma ca ai niste greseli cam grave in aceasta postare. Asta e adevarul.:D

    P.S. Nu uita de ortografie macar ! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci..abea ti-am asteptat articolul.Frumos ca te-ai gandit sa-l dezbati mai pe larg :* Problema e ca ideile noastre nu coincid in toate privintele.Si daca nu te superi, asa cum tu ti-ai exprimat toate ideile pe care le-ai avut..care te duc cu gandul la perfectiune,asa o sa fac si eu:) si incep:

    Ai dreptate.Dumnezeu l-a creat pe om.L-a facut perfect si i-a dat posibilitatea sa se inmulteasca. Dar n-a apucat sa transmita perfectiunea mai departe deoarece a pacatuit in fata lui Dumnezeu cand i-a incalcat porunca.Iar in Biblie spune ca Dumnezeu a spus clar ca cine va manca din pom,va muri negresit.[banuiesc ca sti esentialul..ca exista un pom din care nu era voie sa manance].Ei bine..au murit imediat ce au pacatuit?Nu.Au trait multi ani si au imbatranit..si abea apoi au murit.Pana atunci,au suportat consecintele pacatului lor. Pacatul de atunci a format imperfectiunea.
    Daca omul ar fi perfect asa cum spui,ar trebui ca si in ziua de azi,la fel ca primii oamenii de la inceputul creatiei, sa nu mai imbatraneasca,sa nu mai simta dureri,sa nu sufere de diverse boli,si sa aiba o gandire sanatoasa.
    E adevarat ce spui despre creier,este minunat,si doar un creator perfect ar fi putut creea asa ceva dar...datorita imperfectiunii s-a demonstrat pe multe baze ca nici macar un sfert din capacitatea creierului nostru nu ne folosim.Am puteam mult mai mult...dar nu avem cu ce sa-l umplem.Daca am fi perfecti ne-am putea bucura pe deplin de viata..nu ar trebui sa ne rugam pt o clipa de liniste,pt o imbratisare sau..etk...
    Apoi ziceai : ''Cand se intampla ca o persoana sa se nasca cu malformatii, acel om este perfect? Nu el este inperfect. Si in comparatie cu el noi suntme cei perfecti. '' Ei bine.iar te contrazic.Nu mai reiau ce am spus,dar daca suntem imperfecti asta nu inseamna ca ni se modifica si forma noastra fizica{in afara de faptul ca imbatranim) punandu-ne pe langa un om cu malformatii nu suntem perfecti,ci doar normali.Asta a fost forma noastra din totdeauna.

    ''De ce Dumnezue ar vrea sa creeze o lume inperfecta? Pe de alta parte de ce lumea s-ar construi singura cu defecte? Spune-mi macar un defect la lume. Eu nu il gasesc.''

    Lumea(pamantul)pe care l-a creat Dumnezeu nu e imperfect.El ramane perfect in ciuda eforturilor oamenilor de a-l dostruge.Lumea(ca oameni)a mostenit imperfactiunea din generatie in generatie.Fiecare om e la fel de imperfect ca celalalt. Si totusi pt asta am ajuns sa fim condusi tot de oameni imperfecti...pt ca presedintele ne-a demonstrat de atatea ori asta:)Asa ca,cum oare ne putem astepta sa ne mearga mai bine,sa gasim perfectiunea,daca o cautam in imperfectiune?...

    Nu vreau sa te simti intrigata sau acuzata de comentariul meu:*daca nu esti de acord cu ceva te rog sa spui:*o sa revin sa verific:*Mersi.

    RăspundețiȘtergere
  3. MDD77 Deoarece ideea prezentata la sfarsit nu se intelege asa cum trebuia am sters-o.
    Nu inteleg greselile mele. Am abordat gresit anumite subiecte? Sau nu am spus ceva bine. Te rog sa ma corectezi nu vreau sa fac greseli.

    M-am legat de cerc pentru ca din antichitate se crede ca cercul este figura geometrica perfecta simbolizand unitatea. Nu am inventat eu asta.
    Nu am adaugat la Biblie. As putea-o numi o interpretre.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deny.
    Omul nu cunoaste perfectiunea. Eu am privit totul ca fiind perfectiunea. Adica pana si suferinta este perfecta. Acest tot unitar pe care vreau sa il numesc LUME , cu evenimente, simtirie, vise si multe altele sa fie cea care este perfecta.
    Este perfecta, si atunci din alcatuirea sa nu pot face decat elemente perfecte. Este foarte complicat ceea ce vreau eu sa spun si se pare ca nu m-am exprimat in masura in care ma asteptam sa o fac.

    Este un subiect foarte greu si chiar ma chinui sa imi exprim ideile pentru a le putea intelege.

    Deci cum spuneam: Privind lumea ca un tot unitar, cu tot ceea ce cuprinde ea este perfecta.
    Uita-te la cursul evenimentelor. Ca exemplu uite un sir de intamplari: Trebuie sa ajung la un prieten care este bolnav. Inainte de a iesi din casa m-am oprit sa imi leg sireturile. Apoi am plecat spre statia de autobuz.
    Am pierdut autobuzul. Am asteptat urmatorul autobuz si asteptand am vazut intr-un magazin nishte fructe foarte frumoase si m-am dus sa ii cumpar cateva prietenului meu. Dupa ce am cumparat fructele m-am urcat in autobuz. Cand am ajuns la amicul meu, i-am oferit fructele, am povestit si el a mancat toate fructele.
    A doua zi am aflat ca a facut toxi-infectie alimentara datorita unor fructe mancate.
    Asadar daca nu ma opream sa imi leg sireturile, sau le legam mai repede, nu pierdeam autobuzul , nu cumparam fructele , iar prietenul meu era acum bine acasa. Povestea continua iar el in spital si-a intalnit viitoarea sotie(o poveste prea lunga) Intelegi acum despre ce vorbesc cand spun perfectiune, sau nu m-am exprimat din nou destul de bine? Schimbarea unui singur amanunt ar fi schimbat soarta celor doi. Si la asta ma refeream cand spuneam de perfectiune.

    Aceasta regula se poate aplica si in timp.

    Am spus ca si suferinta este perfecta si nu imi retrag ceea ce am spus. Este perfecta pentru oameni. De exemplu ai putea sa traiesti toata viata mancand numai ciocolata sau numai lucruri dulci? Ai nevoie si de ceva care sa iti schimbe gustul.
    Durerea iti aminteste ca traiesti. Iti poti imagina cum ar fi sa poti umbla un secol fara sa te doara picioarele? Sau cum ai privi dragostea fara o cearta care sa va apropie si mai mult? Sau cum ar fi despartirea fara durere. Acea durere iti arata cat de mult tineai la acea persoana. Toate au un rol perfect stabilit, intr-un amanunt greu de imaginat.

    Nu stiu daca te-am lamurit dar daca nu te rog nu exita sa ma mai intrebi. Chiar imi place sa dezbat aceasta problema atata timp cat pot sa o fac.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ms mult de lamurire.Acum am inteles sensul destul de perfect:)) si daca il explicai asa si acolo cu siguranta nu intelegeam altceva. Scuze ca am inteles gresit dar daca la asta te-ai referit nu inteleg de ce ai implicat biblia si evolutia...[?] sunt subiecte total diferite care nu intra in acelasi context..Adica era normal sa inteleg ce am inteles eu.Sper sa nu te superi ca zic asa...nu vreau sa fiu eu cea care iti ''critica'' articolele:(.

    Ai o imaginatie excelenta si imi place ce scri,ce subiecte abordezi:)Chiar daca cu subiectul asta nu ne-am prea inteles,tin sa zic din nou:apreciez ca l-ai deschis si ca l-ai dezvoltat.Mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Cand spuneam de adaugare la Biblie ma refeream la Chestia cu evolutia. Dupa parerea mea nu ai cum sa interpretezi creatia ca o evolutie !

    Hai sa-ti spun eu un defect la lume daca tu nu gasesti: Pacatul !
    Este adevarat ca Dumnezeu nu doreste o lume imperfecta , daca dorea nu mai vine Iisus pe pamant.
    Apropo , eu cred ca Dumnezeu a dat definitia la imperfectiune si a facut-o cunoscuta omului, nu ? Cand a spus sa nu faci aia si aia si aia. Si nu omul a inceput sa caute prima data perfectiunea ci Dumnezeu a cautat-o pentru om. A cautat un mod in care sa-i dea din nou perfectiunea de la inceput.
    Uite un verset :
    ROM 5: 8
    Dar Dumnezeu Isi arata dragostea fata de noi prin faptul ca, pe cind eram noi inca pacatosi, Hristos a murit pentru noi.
    Din Traducerea Cornilescu
    Dupa parerea mea eu cred ca versetul de mai sus spune( intr-un limbaj mai actual) ca pe cand noua nici nu ne pasa ( ne durea in cot :D ) Dumnezeu cauta o solutie pentru imperfectiunea noastra.Si se spune ca a si gasit !

    Poate ca nu esti de-acord cu mine deoarece eu vad perfectiunea egala cu neprihanirea adica fara pacat .

    P.S Scuze de raspunsul asta intarziat dar am uitat sa mai verific raspunsul tau.
    GBU !

    RăspundețiȘtergere
  7. @MDD777 imi pare foarte bine ca ai raspuns.

    Ideea este ca chiar nu ma pot contrazice in privinta pacatului. Dar ce e pacatul? El este imperfect corect? Sau el da imperfectiunea?
    Daca pacatul da imperfectiunea atunci singurul lucru pe care il afecteaza este omul. Deci in rest totul este perfect. Orice altceva legat de om este perfect.


    Dar si omul e perfect prin constructie. singurul lucru pe care il are omul mai putin perfect sau ca sa zic asa care ii strica perfectiunea este pacatul.

    Nu te pot contrazice in aceasta privinta. Si nci nu vreau.

    P.s @ Deny Ma bucur ca te-am putut lamuri , chiar daca nu in profuzime. Si chiar daca nu ne-am inteles ma bucur ca am avut o dezbatere. La fel ma bucur ca am ezbatut problema si cu tine dani(MDD777).

    RăspundețiȘtergere
  8. Da. Tot ce ne inconjoara e PERFECT! De ce? Pt ca asa cum ai amintit Anto, Dumnezeu e Cel mai perfect infinitate, El a creat totul, in Mana Lui Atotputernica se misca toate, toate sunt coordonate de inteligenta si Forta Sa incredibil de neimaginat. Totul e perfect, nu e evolutie ci creatiunea Lui... noi, omuletii de pe Terra, desi avem inteligenta data de Sus, totusi Inteligenta Celui Inteligent, nu o putem atinge, nici urmari... e simplu: Dumnezeu a creat pe om dupa chipul Sau, perfect, omul indepartandu-se de El devine perfectiunea lui invaluita in imperfeciune, deteriorare...Atentie ! Nu am zis k perfeciunea a disparut CI doar invaluita in eroare cauzata de el, omul.. ceea ce nu e placut inaintea lui Dumnezeu... Nu uita, totul e perfect pt ca El e perfect, si fii si tu perfect si la suprafata... ! :)mss*

    RăspundețiȘtergere
  9. ok o sa te contrazic dar la ce? normal k nu pot si nimeni nu poate sa te contrazica pt k nu are pe ce baza , ai scris tu aklo pt a arata 2 lucruri esti ft inteligent ori esti ft prost
    1.dc ai fost asa inteligent incat ai pus asta in mod constiient nu am cum sa te contrazic pt k ai dreptate
    2.nu ma chinui sa tecontrazic pt k nu am de ce =)))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.Parerea ta chiar conteaza!

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Capitolul 9. Complicatii I