Alb si Negru




Ai cazut, o satlp al disperarii
Ai cazut si nimeni nu te vrea
asa cum nici inima mea 
nu spera la iubirea ta. 




 Marginea se apropie si ma cuprinde.
Ma inghite incet incet.
De ce astept ca soarta mea.
Subit sa se schimbe?



 O iubita amorteala,
Ce astepti tu de la  mine?
O mica sarutare  care sa ma tina
Doar in tine?

De ce sa nu cred ca maine va fi iar?
De ce sa nu sper ca voi cadea 
candva pe taramul cel uitat 
de-al cui m-am saturat. 


 Ce e soarele?
Ce e luna?
Ce-i iubirea si minciuna?
Ce e rau si ce e bine?
Ce se va-tampla cu mine?
  What you mean to me?
You are really me.

Comentarii

  1. :X Daca tu ai facut desenele(si cred ca da,ca doar ti-am vazut semnatura) vreau sa spun ca meriti toate felicitarile:X:*>:D< sunt absolut superbe si foarte sugestive:)

    Si de versuri ce sa mai spun...avand in vedere ca sunt o fana a versurilor care au cat de cat rima...esti fantastica fato!:*
    Tine-o tot asa:*bravo:)

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa...si sa nu uit de melodie..care se potriveste de minune si pe care acum,datorita postarii,am auzit-o prima data:) mi-am si pus-o pe tel:)):X f faina;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ceea ce am scris sub desene(apr. sunt ale mele) nu sunt versuri. As numi-o inspirataie de moment. Adica eu am scris sau compus (cum vrei sa numesti procedeul) acele mici poezii. ;))
    Multumesc mult pentru aprecieri.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Spune-ti parerea.Parerea ta chiar conteaza!

Postări populare de pe acest blog

Capitolul 8. Neasteptat

Sunt tot ce vezi

Capitolul 9. Complicatii I